Zadovoljstvo uporabnikov naših storitev preverjamo s telefonskim anketiranjem individualnih uporabnikov (gospodinjstev). Tako pridobimo pomembne podatke o kakovosti izvajanja našega dela.  

Uporabniki so ocenjevali izvajanje naših storitev na naslednjih področjih:

  • vodooskrba,
  • zbiranje in odvoz odpadkov,
  • izvajanje zimske službe,
  • upravljanje javne razsvetljave,
  • komunikacija z uporabniki.

Večino vprašanj smo zastavili tako, da so anketiranci podali številčno oceno od 1 do 5, pri čemer je pomenilo: 1 – slabo, 2 – zadovoljivo, 3 – dobro, 4 – zelo dobro in 5 – odlično.

Najvišjo povprečno oceno smo prejeli na področju izvajanja dejavnosti vodooskrbe (4,4), najnižjo povprečno oceno pa na področju letnega vzdrževanja zimske službe (3,8).

Anketiranci so lahko podali tudi svoje predloge in pohvale. Najpogostejše so se nanašale na:

  • odvoz odpadkov, za katerega bi si želeli, da bi bil pogostejši,
  • (ne)urejenost ekoloških otokov, neurejenost posod za biološke odpadke,
  • vzdrževanje cest – večkratna košnja trave, pogostejše čiščenje cest po obilnejših padavinah, po košnjah,
  • cene izvajanja komunalnih storitev,
  • kakovost pitne vode, predvsem je bila izpostavljena količina vodnega kamna v pitni vodi ter vonj po kloru.

V anketi je sodelovalo 180 uporabnikov iz občin Krško in Kostanjevica na Krki. Z dobljenimi rezultati smo lahko pretežno zadovoljni, vsekakor pa se bomo potrudili, da svoje storitve na posameznih področjih še izboljšamo. 

Primerjava povprečnih ocen iz anket, izvedenih s strani Občine Krško in družbe Kostak (za leto 2019)

Dejavnost Anketa Občina Krško  Anketa Kostak
 vodna oskrba  4,4 4,4
 zbiranje in odvoz odpadkov 4,2 4,1
 izvajanje zimske službe  3,8 3,8
 upravljanje javne razsvetljave 4,0 4,0

Povprečna ocena izvajanja gospodarskih javnih služb: trend 2016-2019