Delniška družba Kostak objavlja prosto delovno mesto VODJA SLUŽBE ZA KONTROLING IN KAKOVOST (m/ž).
Na razpisano delovno mesto se lahko prijavite do 19. maja 2023. Zaposlujemo po načelu nediskriminatornosti in enakih možnosti.
Vlogo za prosto delovno mesto lahko oddate po elektronski pošte na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. ali pošljete na naslov Kostak, d. d., Leskovška cesta 2a, 8270 Krško. K vlogi priložite vsa dokazila o izpolnjevanju razpisnih pogojev. Kontaktna oseba za dodatne informacije je Martina Kukovičič, telefonska številka 07 87 00 405.
VODJA SLUŽBE ZA KONTROLING IN KAKOVOST (M/Ž)
Glavne delovne naloge in odgovornosti:
- odgovornost za operativni in finančni kontroling matične družbe in njenih odvisnih družb, pravočasno planiranje in poročanje o poslovanju (tedensko, mesečno, kvartalno in letno poročanje ter planiranje)
- vodenje kontrolinga skozi planiranje in kasneje spremljanje porabe načrtovanih sredstev, določitev virov financiranja, kreiranje stroškovnih mest in razporeditev posrednih stroškov, odgovornost za porabo sredstev ter inventarja
- priprava analiz in argumentacija v primeru odstopanj od predvidenega plana
- priprava poslovnih poročil in podpora vodstvu podjetja pri poročanju ter odločanju
- odgovornost za stroškovno računovodstvo in obračun osnovnih sredstev
- priprava in razvoj ter ocenjevanje poslovnih in finančnih planov ter napovedi
- priprava navodil za pripravo planov na ravni skupine, priprava planov ter usklajevanje planov skupaj z ostalimi službami v okviru matičnega podjetja in skupine
- izvajanje nadzora nad tveganji pri poslovanju s poslovnimi partnerji
- izdelovanje investicijskih študij in drugih finančnih analiz ter spremljanje njihove realizacije
- načrtovanje in spremljanje realizacije projektov
- aktivno sodelovanje pri optimizaciji informacijskega sistema
- priprava in implementacija internih pravil, orodij in sistemov za izboljšanje poslovanja družb v skupini
- odgovornost za izvajanje organizacijskih predpisov s področja sistemov kakovosti ter sodelovanje na presojah
- mentorstvo in prenos znanj.
Pričakovane kompetence:
- VII. stopnja univerzitetnega izobraževalnega programa ekonomske ali poslovne smeri
- najmanj 3 leta delovnih izkušenj na področju kontrolinga, revizije ali planske analitične službe
- dobro poznavanje slovenskih in mednarodnih računovodskih standardov ter aktualne davčne zakonodaje
- odlično poznavanje orodja MS Office
- poznavanje dela z bazami podatkov
- zaželeno je znanje angleškega in/ali hrvaškega jezika
- timsko in projektno delo, samoiniciativnost, predanost pri delu
- odlične vodstvene, organizacijske, komunikacijske in motivacijske sposobnosti
- natančnost, vztrajnost, prilagodljivost in zanesljivost
- sposobnost analitičnega razmišljanja in hitrega reševanja problemov
- sposobnost postavljanja prioritet in dobra organiziranost delovnega časa
- visoka stopnja odgovornosti in odločnosti
- lojalnost in pripadnost podjetju
Nudimo:
- zaposlitev za nedoločen čas na podlagi individualne pogodbe o zaposlitvi
- stimulativen finančni del plačila: fiksna plača in stimulacija, ki je vezana na dosežene poslovne rezultate podjetja in ključne kazalnike uspešnosti poslovanja
- prijetno delovno okolje z mladim in prilagodljivim kolektivom, kjer je posluh za zaposlene
- dinamično delo v uspešnem podjetju z dolgoročno perspektivo in urejenem delovnem okolju
- možnost nenehnega strokovnega izpopolnjevanja in usposabljanja
- družinam prijazni pogoji dela
Lokacija dela:
Kostak, d. d., Leskovška cesta 2a, 8270 Krško
Razpis velja do zapolnitve delovnega mesta.
Če ste pripravljeni sprejeti nov izziv, vas vabimo, da se nam pridružite in pošljete pisne prijave z dokazili in opisom dosedanjih delovnih izkušenj do 19. 5. 2023 na naslov družbe Kostak, d. d., Leskovška cesta 2a, 8270 Krško ali na elektronski naslov: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..