Delniška družba Kostak objavlja prosto delovno mesto VODJA SLUŽBE ZA KONTROLING IN KAKOVOST (m/ž).  

Na razpisano delovno mesto se lahko prijavite do 19. maja 2023. Zaposlujemo po načelu nediskriminatornosti in enakih možnosti.

Vlogo za prosto delovno mesto lahko oddate po elektronski pošte na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. ali pošljete na naslov Kostak, d. d., Leskovška cesta 2a, 8270 Krško. K vlogi priložite vsa dokazila o izpolnjevanju razpisnih pogojev. Kontaktna oseba za dodatne informacije je Martina Kukovičič, telefonska številka 07 87 00 405.   

VODJA SLUŽBE ZA KONTROLING IN KAKOVOST  (M/Ž)

 Glavne delovne naloge in odgovornosti:

  • odgovornost za operativni in finančni kontroling matične družbe in njenih odvisnih družb, pravočasno planiranje in poročanje o poslovanju (tedensko, mesečno, kvartalno in letno poročanje ter planiranje)
  • vodenje kontrolinga skozi planiranje in kasneje spremljanje porabe načrtovanih sredstev, določitev virov financiranja, kreiranje stroškovnih mest in razporeditev posrednih stroškov, odgovornost za porabo sredstev ter inventarja
  • priprava analiz in argumentacija v primeru odstopanj od predvidenega plana
  • priprava poslovnih poročil in podpora vodstvu podjetja pri poročanju ter odločanju
  • odgovornost za stroškovno računovodstvo in obračun osnovnih sredstev
  • priprava in razvoj ter ocenjevanje poslovnih in finančnih planov ter napovedi
  • priprava navodil za pripravo planov na ravni skupine, priprava planov ter usklajevanje planov skupaj z ostalimi službami v okviru matičnega podjetja in skupine
  • izvajanje nadzora nad tveganji pri poslovanju s poslovnimi partnerji
  • izdelovanje investicijskih študij in drugih finančnih analiz ter spremljanje njihove realizacije
  • načrtovanje in spremljanje realizacije projektov
  • aktivno sodelovanje pri optimizaciji informacijskega sistema
  • priprava in implementacija internih pravil, orodij in sistemov za izboljšanje poslovanja družb v skupini
  • odgovornost za izvajanje organizacijskih predpisov s področja sistemov kakovosti ter sodelovanje na presojah
  • mentorstvo in prenos znanj.

Pričakovane kompetence:

  • VII. stopnja univerzitetnega izobraževalnega programa ekonomske ali poslovne smeri
  • najmanj 3 leta delovnih izkušenj na področju kontrolinga, revizije ali planske analitične službe
  • dobro poznavanje slovenskih in mednarodnih računovodskih standardov ter aktualne davčne zakonodaje
  • odlično poznavanje orodja MS Office
  • poznavanje dela z bazami podatkov
  • zaželeno je znanje angleškega in/ali hrvaškega jezika
  • timsko in projektno delo, samoiniciativnost, predanost pri delu
  • odlične vodstvene, organizacijske, komunikacijske in motivacijske sposobnosti
  • natančnost, vztrajnost, prilagodljivost in zanesljivost
  • sposobnost analitičnega razmišljanja in hitrega reševanja problemov
  • sposobnost postavljanja prioritet in dobra organiziranost delovnega časa
  • visoka stopnja odgovornosti in odločnosti
  • lojalnost in pripadnost podjetju

Nudimo:

  • zaposlitev za nedoločen čas na podlagi individualne pogodbe o zaposlitvi
  • stimulativen finančni del plačila: fiksna plača in stimulacija, ki je vezana na dosežene poslovne rezultate podjetja in ključne kazalnike uspešnosti poslovanja
  • prijetno delovno okolje z mladim in prilagodljivim kolektivom, kjer je posluh za zaposlene
  • dinamično delo v uspešnem podjetju z dolgoročno perspektivo in urejenem delovnem okolju
  • možnost nenehnega strokovnega izpopolnjevanja in usposabljanja
  • družinam prijazni pogoji dela

Lokacija dela:

Kostak, d. d., Leskovška cesta 2a, 8270 Krško

Razpis velja do zapolnitve delovnega mesta.

Če ste pripravljeni sprejeti nov izziv, vas vabimo, da se nam pridružite in pošljete pisne prijave z dokazili in opisom dosedanjih delovnih izkušenj do 19. 5. 2023 na naslov družbe Kostak, d. d., Leskovška cesta 2a, 8270 Krško ali na elektronski naslov: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..