Krško, 23. novembra 2017 – V družbi Kostak je zadovoljstvo naših uporabnikov izjemnega pomena, zato smo tudi v letošnjem letu izvedli anketo, s katero smo želeli ugotoviti stopnjo zadovoljstva z izvajanjem naših storitev, še posebej na področju gospodarskih javnih služb, ter izvedeti, katere storitve opravljamo po mnenju uporabnikov dobro in kaj je tisto, kar lahko še izboljšamo.

Anketo smo izvedli med 270 uporabniki naših storitev, ki so naše storitve ocenjevali z ocenami od 1 do 5. Ugotovitve kažejo, da je splošno zadovoljstvo med uporabniki storitev na dokaj visokem nivoju.

Povprečna ocena na področju vodooskrbe je 4,3, saj je kar 88 odstotkov anketiranih zelo zadovoljnih z našim delom. Na področju zbiranja in odvoza odpadkov je zadovoljnih 76 odstotkov uporabnikov, povprečna ocena pa je 3,9.

Na področju letnega vzdrževanja cest je povprečna ocena 3,8, na področju zimskega vzdrževanja pa 3,9. Na področju upravljanja javne razsvetljave je 87 odstotkov uporabnikov zelo zadovoljnih z našim delom, povprečna ocena pa je 4,1. Povprečna ocena vzdrževanja javnih površin je 4,1, povprečna ocena urejenosti pokopališč pa 3,9.

Izjemno dobro naši uporabniki ocenjujejo tudi komunikacijo in družbeno odgovornost družbe Kostak. 86 odstotkov uporabnikov namreč meni, da da so pravočasno obveščeni o vseh nepredvidenih dogodkih s področja vodooskrbe, kar 96 odstotkov anketiranih pa družbo Kostak prepoznava kot družbeno odgovorno podjetje. Naša obvestila na zadnji strani mesečnih računov redno prebira 87 odstotkov uporabnikov.

V prihodnjih dneh pa bomo objavili še nekaj informacij o tematikah, ki so bile izpostavljene v okviru ankete.