Krško, 18. januarja 2018 - Kakovostna pitna voda je ključna za zdravje in življenje posameznikov in družbe. Zagotavljanje zadostnih količin pitne vode je zato najpomembnejša dejavnost družbe Kostak. V preteklem letu je bilo veliko pozornosti usmerjene v nadzor kakovosti pitne vode, saj je bilo po celotnem omrežju (od virov do pipe uporabnika) skupaj odvzetih 630 vzorcev.  

97 odstotkov vzorcev je bilo zdravstveno ustreznih, manjša neskladja pa so se večinoma pojavljala zaradi neustrezne interne inštalacije. Tudi koncentracije nitratov niso presegle mejnih vrednosti, čeprav so naraščale v jesenskem in zimsko-spomladanskem času, kar se ujema z dinamiko gnojenja.

Obširnejši zapis o kakovosti pitne vode v letu 2017 lahko preberete v članku: ''Dobra kakovost pitne vode v občinah Krško in Kostanjevica na Krki,'' uporabniki javne službe oskrbe s pitno vodo pa boste v začetku februarja ob računih za januar 2018 prejeli tudi letno obvestilo o kakovosti pitne vode in načinih obveščanja glede oskrbe s pitno vodo.

Za dodatne informacije glede kakovosti pitne vode lahko pokličete tudi na telefonsko številko: 07 48 17 224 ali pišete na elektronski naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..