Izguba bližnjega prinaša izjemno bolečino, praznino in veliko spremembo v našem življenju. Ti trenutki so najtežji in napolnjeni z žalostjo. Mnogokrat so besede tiste, v katerih najdemo uteho ter tolažbo. Naše poslanstvo je, da vam pomagamo v teh najtežjih trenutkih in uredimo vse potrebne formalnosti glede pogrebne slovesnosti.
Ureditev pogrebne svečanosti
Po prejemu obvestila o smrti z naročnikom uskladimo termin sprejema, ki se opravi v pisarni Pogrebne in pokopališke dejavnosti na Leskovški cesti 2a v Krškem.
S seboj morate prinesti dokumente, ki so potrebni za naročilo pogreba, prevoza ali upepelitve:
- osebni dokument pokojnika (osebna izkaznica, potni list)
- potrdilo o opravljenem mrliškem pregledu v primeru smrti na domu
- fotografijo pokojnika
- za prevoz v tujino je obvezen potni list, mi pa poskrbimo za posmrtni potni list in mednarodni mrliški list
- ter osebni dokument naročnika.
Pri naročilu se dogovorimo o :
- kraju, datumu in uri pogrebne svečanosti
- vrsti pogrebne svečanosti (klasični, žarni pokop ali raztros
- grobnem prostoru ter sklenitvi pogodbe za najem grobnega prostora
- izbiri pogrebnega materiala (krste ali žare)
- naročilu cvetja
- objavi osmrtnic (na naši spletni strani, oglasnih deskah)
- ureditvi mrliške vežice
- ter o prvi ureditvi grobnega prostora po pokopu.
Pogreb
Naročnik lahko izbira med naslednjimi načini izvedbe pogrebne svečanosti:
- v ožjem družinskem krogu (tihi pokop)
- anonimni pokop
- javna pogrebna svečanost kot civilni ali kot verski obred.
Pokop posmrtnih ostankov pokojnega se lahko opravi kot:
- pokop pokojnega v grob v krsti ali žari
- raztros upepeljenih ostankov pokojnega na raztrosnem prostoru na pokopališču Krško.
V primeru, da bo navzoč predstavnik verske skupnosti, se morajo svojci uskladiti z duhovnikom v župniji, v kateri bo pokopan. Naročnik mora urediti sodelovanje različnih društev na pogrebni slovesnosti (pevci, godba, gasilci, ...). Vsakemu pa lahko posredujemo dodatne informacije o izvajalcih.